dinsdag 18 augustus 2009

ondertussen

Ondertussen ben ik zelf begonnen aan een experiment. Via Mukul heb ik een camera laten overkomen uit Delhi, heb ik een basis scriptje geschreven in twee of drie avonden en ben ik begonnen met de opnames van "Lost in Ladakh". Zabbo (gespeeld door Kawal) is in alle opzichten verdwaald. Hij weet niet goed meer waar hij eigenlijk naar op zoek is en komt een bizarre groep mensen tegen die met een dode en met een levende Dzo rondzeulen.
Natuurlijk moet ik veel improviseren en ben ik beperkt tot draaien op en rond de (bestaande) set of onderweg daar naar toe. Een aantal mensen spelen een rol zonder dat ze het weten. Een paar anticiperen op de scenes die we de set opsturen op momenten dat het kan..Kawal doet dat heel aardig en in ieder geval beleven wij er alvast genoeg lol aan.
Ik verwacht zo'n 10 uren materiaal te draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten