dinsdag 18 augustus 2009

tijd om te gaan

Helaas, tijd is op. Ik moet gaan. Chauffeur en Kawal zitten al een tijd weg te kwijnen in de hotel tuin. Foto's kunnen niet worden ge-upload. Jammer want er zijn weer een paar mooie exemplaren. Van Dzo's en begeleiders, schooljongens in de woestijn, cameraploeg in zinderende hitte en avondlicht.
Onderweg naar de set waar we ons weer zullen verenigen met de rest van de crew, draaien Kawal en ik nog op de Magnetische berg, waar Zabbo denkt dat hij zijn verstand, zijn portemonnee en zijn geheugen is verloren en zijn kompas dol is gedraaid.
Ik zag even gedag voorlopig. Het zal even duren. De bijbehorende foto's zal ik na terugkomst plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Van een dagelijks lijntje, naar een stippellijntje en nu dus tijdelijk geheel buiten beeld.... we missen je.
    ontmasker de berg! XXXS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het nu wel wat lang duren ... hoop dat de berg je nog laat gaan ...

    BeantwoordenVerwijderen