woensdag 11 maart 2009

Happy holi 2




Het is een wonderlijke ervaring om nu sigaretten te halen, merkte ik. Buiten de poorten van het Polo Heritage hotel zie ik alle kleuren van de regenboog op brommers, ezelkarren en fietsen voorbij trekken. Iedereen wenst mij een Happy Holi. Natuurlijk moet ik er aan geloven bij het stalletje van de sigaretten waar ze ook kleurstof verkopen. Mijn jaar 1921 begint PINK. Terug wandelend veroorzaak ik veel opschudding als roze buitenlander. Onderweg omhelst men mij buitengewoon enthousiast waardoor ik behalve roze ook nog blauw, groen en geel word. Het is geen makkelijk goedje om er weer af te krijgen, kan ik nu navertellen. Over tot de orde van de dag. Vol goede moed en met reine geest begin ik aan de laatste etappe van de pre-productie. Straks komt onze nieuwe art director uit Mumbai aan die gelijk mag beginnen aan de bouw van een extra smalle kamelenkar. Met de reguliere maat komen we de smalle straatjes van de oude stad niet door.

1 opmerking:

  1. Hoi Karin
    Het lijkt wel dat je bont en blauw/paars bent geslagen met die kleuren op je gezicht.
    Geniet van de hitte en hoor snel van je
    Ik kom er nog niet uit waar de film overgaat maar dat komt nog wel

    Broodje

    BeantwoordenVerwijderen