maandag 2 maart 2009

tussentijd, een gestolen moment.


De temperatuur stijgt met de dag. Volgens de lokale bevolking komt de hitte ongeveer 21 dagen eerder dan normaal. De nachten koelen niet meer af. We lezen nu al 38 graden. De inhoud van mijn koffer voldoet niet aan deze temperaturen en ik vraag Harendrapal waar ik mij wat luchtige Indiaase broekpakken kan laten aanmeten. Geinspireerd door al dat aantrekkelijk wapperend linnen op straat. We stoppen bij een stoffenwinkel waar van de grond tot het plafond stapels linnen, zijde en katoenen lappen liggen opgestapeld. Omdat ik de heren niet wil laten wachten op zo'n typisch dames gedoe wijs ik gehaast wat patronen aan (alles is mooi), mijn maat wordt opgenomen en ik bestel 4 wapper pakken. Morgen is het klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten